top of page

המגוון של הגוף האנושי בעיניה של ג'וליה


הפוסטים שלי השבוע עוסקים בנושא שנוגע בכל אדם באשר הוא, דימוי גוף, כרגיל דרך האמנות.

הפוסט אתמול עסק בעיקר בדימוי הגוף המזדקן. היום בחרתי להציג לכם צלמת, שעוסקת בעיקר בגוף הנשי ובמידותיו המגוונות.

ג'וליה ש. (Julia SH). ג'וליה, צלמת ילידת שוודיה, גדלה בשטוקהולם עד גיל 18, אז החליטה לעבור ללונדון כדי ללמוד אמנות. היא מספרת שתמיד הוקסמה מהגוף האנושי בכל צורותיו, בעיקר מהגוף הנשי.

לעתים קרובות היא מצלמת תמונות של דוגמניות שמבנה גופן אינו מבנה הגוף הנהוג לראות בעולם הצילום. היא מביימת את התמונות כדי שיתפסו בעיני המתבוננים בהן, כתמונות אמנותיות, למשל על-ידי הצגת הנשים כפסלים במוזיאון או כחלק מציור, בניסיון לעצור את הצופה מלעשות שיפוט מיני מיידי. היא מקווה לפתוח את הדלת עבור הצופה שימצא עניין אסתטי, אמנותי בגיאומטריה של הצורות ובטקסטורות, שהופכים את הנשים לייחודיות. ג'וליה עוסקת פעמים רבות בצילום נשים שהן בקצוות הסקאלה ברזון ובהשמנה קיצוניים, ומוצאת את הייחודיות והיופי בכל אחת מהן.

ג'וליה הציגה בתערוכות בינלאומיות בשטוקהולם, לוס-אנג'לס, טקסס, ניו-יורק, לונדון ובואנוס איירס, וצילומיה התפרסמו במגזינים שונים.

כפי שכתבתי אתמול, העיסוק בדימוי גוף, הוא גם עיסוק בעירום שכמעט תמיד היה לגיטימי במחוזות האמנות, ובעולם הפרסום קצת פחות. מכיוון שמדובר פעמים רבות בציור ריאליסטי ובצילום, המנגנונים האוטומטיים המזהים עירום באלגוריתם של פייסבוק, לא מאפשרים לי להעלות כל תמונה, לכן, אעלה מראש את התמונות המעודנות ביותר שאוכל, ותוכלו לראות תמונות נוספות בבלוג שלי.

אם אתם רוצים לראות עוד מהצילומים הנפלאים של ג'וליה היכנסו ללינק

טריגר: לא מתאים לאנשים הרגישים ליופי האנושי, לזקנה, לנשיות, למגוון אנושי ולחיים באופן כללי (:


bottom of page